همواره یکی از چالش هایی که مدیران با آن مواجه هستند. ارزیابی عملکرد کارکنان خود می باشد . در مراکز پشتیبانی و یا خدمات مشتریان بهترین راه حل برای ارزیابی کارایی کارکنان نظر سنجی از مشتریان می باشد . نظر سنجی سنتی از مشتریان فرآیندی وقت گیر و پر هزینه می باشد . اما ماراه حلی نوین برای این مشکل داریم .
ماژول نظرسنجی ویپ به چه شکل کار میکند ؟
ماژولنظرسنجی تلفنی ویپویپینگ بدین صورت عمل می کند که بعد از تماس و پایان مکالمه توسط اپراتور تماس قطع نشده و مشتری شما به نظرسنجی متصل می شود و می تواند با استفاده از صفحه کلید تلفن به اپراتور امتیاز بدهد.
سیستم نظرسنجی تلفنی مناسب چه سازمان هایی می باشد ؟
اگر صاحب یک مرکز پشتیبانی ، خدمات پس فروش و یا تعداد زیادی اپراتور تلفن دارید قطعاً ماژول نظرسنجی ویپینگ تحولی اساسی در کسب و کار شما ایجاد خواهد کرد .
آیا امکان دریافت نظر به صورت صوتی در سیستم نظرسنجی تلفنی وجود دارد ؟
بله یکی از قابلیت های بارز ماژول نظر سنجی ویپینگ بدین صورت است که اگر کاربرخدمات ویپامتیاز پایینی به اپراتور بدهد (حداقل امتیاز توسط مدیر تعیین خواهد شد) از کاربر خواسته می شود تا مشکل خود را از طریق ضبط یک فایل صوتی بیان کند تا توسط مدیر پیگیری شود. این فایل صوتی را هم در پنل وب این ماژول می توان مشاهده کرد و هم به آدرس پست الکترونیک مدیر ارسال خواهد شد.
ماژول نظرسنجی
چطور می توان از نظرات ارسالی در سیستم نظرسنجی تلفنی گزارش گرفت؟
ماژول نظر سنجی ویپینگ داری کنترل پنل تحت وب قدرتمندی است که می توانید گزارش های متنوعی از سیستم نظر سنجی تهیه تمایید . میانگین عملکرد اپراتور ها را بررسی کنید و یا به صورت اختصاصی یک اپراتور را پیگیری کنید . تمام امتیاز های ثبت شده ، فایل های صوتی و مشخصات تماس گیرنده در این ماژول قابل مشاهده می باشند . می توانید گزارش ها را به صورت جدول و یا نمودار مشاهده نمایید.
ماژول نظرسنجی ویپ روی چه مراکز تلفنی قابل نصب است ؟
ماژول نظرسنجی ویپینگ قابل نصب روی تمام مراکز تلفنی مبتنی بر استریسک می باشد .خدمات voipاز این میان می توان به سیستم تلفنی های Elastix , Issabel ، FreePBX اشاره کرد. در صورتی که هنوز از مراکز تلفنی سنتی استفاده می کنید بهتر است همین حالا دست به کار شوید و مرکز تماس خود را متحول کنید.
ماژول نظرسنجی الستیکس ایزابل freepbx
ماژول نظرسنجی ویپینگ چه مزایایی نسبت به دیگر سیستم های نظرسنجی تلفنی دارد؟
- ماژول نظر سنجی ویپینگ هیچ وابستگی به صف تماس ندارد . بدین صورت که نظر سنجی می تواند روی یک داخلی مستقیم هم فعال شود .
- ویژگی دیگری که قابل ذکر است امکان شیفت بندی اپراتور ها می باشد در واقع اپراتورهایی که از یک داخلی به صورت مشترک استفاده می کنند با اعمال شیفت بندی از هم جدا می شوند.
- عدم از کار افتادگی واسط کاربری در سیستم هایی مثل الستیکس ، ایزابل و یا FreePBX از مزیت های این ماژول می باشد.
- امکان اتصال به انواع CRM و اتوماسیون اداری برای ارسال گزارش ها از طریق وب سرویس .
- امکان ارسال پست الکترونیک مربوط به صداهای ضبط شده مشتریان ناراضی .
با خرید ماژول نظرسنجی تلفنی ویپینگ چه امکاناتی نصیب من می شود ؟
- یک ماژول بسیار بسیار کامل با انواع امکانات برای نظر سنجی از مشتریانتان
- نصب رایگان این ماژول توسط تیم فنی ویپینگ برای شما
- پشتیبانی ۲ ماه کاملا رایگان توسط تیم فنی ویپینک برای این محصول ، پس از خرید این محصول
نصب و راه اندازی کارت تلفنی روی ایزابل
سخت افزار های تلفنی برای ایزابل
ساخت دفترچه تلفن در CME
مراحل رجیستر شدن تلفن های VOIP سیسکو
تغییر فریمور تلفن سیسکو مدل ۷۹۶۱ و ۷۹۴۱
تغییر FIRMWARE تلفن سیسکو مدل ۷۹۶۰ و ۷۹۴۰
سیستم نظرسنجی تلفنی ویپ
ماژول ,نظرسنجی ,تلفنی ,ویپینگ ,سنجی ,سیستم ,ماژول نظرسنجی ,نظر سنجی ,می باشد ,نظرسنجی تلفنی ,و یا ,سیستم نظرسنجی تلفنی ,ماژول نظرسنجی ویپینگ
درباره این سایت