یکی از نیازهای همیشگی در سازمان ها و ادارات ، برقراری تماس های تلفنی با تلفن همراه یا ثابت مشتریان و همکاران می باشد ، طبیعتا مدیریت حجم بالای اطلاعات مخاطبان با استفاده از روش های قدیمی مانند استفاده از دفترچه تلفن های کاغذی، امری دشوار و سخت خواهد بود . این امر معمولا در بسیاری از موارد با اتلاف وقت، هزینه و اطلاعات همراه می باشد . در طول سال های اخیر راهکارهایی در قالب نرم افزارهای کامپیوتری با عنوان
پیشنهاد ما به شما عزیزان دفترچه تلفن تحت وب هوشمندی است که به شما درمدیریت اطلاعات مخاطبان به صورت یکپارچه و برقراری تماس در کوتاه ترین زمان و راحت ترین شکل ممکن کمک خواهد کرد.
دفترچه تلفن تحت وب هوشمند ما دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد و متعددی است
یکی از منحصر به فردترین قابلیت های نرم افزار دفترچه تلفن تحت وب VoiPing، برقراری تماس با مخاطبین، بدون نیاز به شماره گیری تلفن مخاطب می باشد.
اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که از مراکز تلفنیVoIPاستفاده می کنید، این قابلیت را خواهید داشت تا پس از جستجوی مخاطب مورد نظر و مشاهده اطلاعات تماس این فرد، با یک کلیک بدون نیاز به شماره گیری دستی، با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید.این امکان واقعا لذت بخش نیست ؟
از دیگر قابلیت های دفترچه تلفن تحت وب هوشمند VoiPing ، قابلیت تماس مستقیم و بدون واسطۀ مخاطب با شما می باشد، به این شکل که شما در هنگام ثبت مخاطب در دفترچه تلفن، می توانید این امکان را برای مخاطبین خود بوجود آورید تا در هنگام نیاز به برقراری ارتباط با شما، بدون وارد کردن شماره داخلی و عبور از واسط هایی مثل منشی تلفنی، به طور مستقیم با شما ارتباط برقرار کنند.
در این دفترچه تلفن تحت وب، توانایی خواهید داشت تا در هنگام ثبت اطلاعات مخاطبان خود،
از ویژگی های منحصر به فرد دفترچه تلفن تحت وب هوشمند VoiPing ، قابلیت گروه بندی کاربران در مدیریت نرم افزار می باشد که به راحتی در این برنامه کاربردی قابل اجرا و مدیریت می باشد.در کنار تمامی امکانات لازم و ضروری برای مدیر سیستم مانند تنظیمات سیستم، مشاهده و مدیریت اطلاعات کاربران سیستم وشما به عنوان مدیر سیستم این قابلیت را خواهید داشت تا برای سیستم خود نقش هایی به دلخواه تعریف کنید و سپس کاربران موجود در سیستم را در این گروه های کاربری قرار دهید.
وجود قابلیت مدیریت نقش ها در سیستم به دلیل امکان خصوصی بودن یا نبودن شماره های مخاطبین می باشد که در ادامه به طور کامل معرفی خواهد شد اما به جرات می توان گفت که این قابلیت در این نرم افزار یکی از قابلیت های منحصر به فرد دفترچه تلفن تحت وب هوشمند می باشد.
از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار دفترچه تلفن تحت وب، قابلیت خصوصی کردن مخاطب در هنگام ثبت و ذخیره سازی است که فرد مخاطب را از دید سایر کاربران در هنگام جستجو مخفی نگه می دارد.البته ذکر این نکته ضروری است که با وجود قابلیت گروه بندی کاربران، مخاطبان خصوصی برای افراد در یک گروه قابل جستجو خواهند بود.
سیستم جستجوی اطلاعات مخاطبان در دفترچه تلفن تحت وب هوشمند، به صورت پیش فرض روی تمامی فیلدهای اطلاعاتی وارد شده جستجو را انجام می دهد اما با استفاده از قابلیت فیلتر که در این نرم افزار قرار داده شده، این امکان را خواهید داشت تا با انتخاب فیلد مورد نظر خود، جستجو را با دقت بالاتر و به صورت اختصاصی روی فیلد مورد نظر خود انجام دهید.
این محصول بهترین پیشنهاد برای استفاده در ادارات و سازمان های بزرگ می باشد که دارای مشتریان و همکاران با تعداد بالا هستند و مسئولین دفاتر و منشی ها برای برقراری تماس با مخاطبان نیاز به صرفه جویی در وقت و هزینه و سرعت عمل هستند .
اگر از بستر تلفنی voip استفاده می کنید، این محصول می تواند بهترین پیشنهاد ممکن برای شما باشد زیرا علاوه بر قابلیت مدیریت مخاطبان و جستجو در اطلاعات، امکان برقراری تماس با مخاطبان بدون شماره گیری و تنها با یک کلیک برای کاربران فراهم می شود که این امر سرعت عمل و کارایی شما را در برقراری ارتباط با مخاطبان در سازمان به شدت افزایش خواهد داد.
اگر در سازمان ها یا اداراتی هستید که اصلا سرعت عمل و کیفیت در برقراری ارتباط با مخاطبان در کنار صرفه جویی در زمان، منابع و انرژی برای شما مهم نیست و علاقه ندارید تا با استفاده از یک برنامه کاربردی تحت وب در سراسر سازمان تنها با یک جستجوی ساده به اطلاعات مخاطبان دسترسی داشته باشید، محصول ما نمی تواند محصول خوبی برای شما باشد.
نصب و راه اندازی کارت تلفنی روی ایزابل
سخت افزار های تلفنی برای ایزابل
مراحل رجیستر شدن تلفن های VOIP سیسکو
تغییر فریمور تلفن سیسکو مدل ۷۹۶۱ و ۷۹۴۱
قابلیت ,تلفن ,دفترچه ,تحت ,های ,مخاطبان ,دفترچه تلفن ,تلفن تحت ,تحت وب ,می باشد ,وب هوشمند
درباره این سایت